Re: LCD odświeżanie

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 13:00:23 MET DST

michu wrote:

> "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wklepal

> jak to nie ma potrzeby? ?:)
> obraz zawsze musi byc odswiezany, inaczej nie czytalbys tego co pisze, bo
> widzial bs obraz sprzed paru godzin :D
> lcd po prostu maja czasy reakcji znacznie wyzsze niz crt i nie "migaja" po
> spojrzeniu na nie katem oka przy odsw. ponizej 75 Hz

ojojoj; no ja tez ekspertem nie jestem, ale w LCD sterujesz
osobno kazdym pikselem; zas w CRT jest "omiatajaca wiazka";
luminofor na monitorze CRT swieci tylko przez pewien czas
po owianiu go wiazka - stad musimy odswiezac obraz, czyli
oblatywac go wiazka nawet jezeli nic sie nie zmienilo na
wyswietlanym ekranie; na LCD nie ma zupelnie takiej potrzeby,
bo informacja o wyswietlanym obrazie dociera do kazdego
pojedynczego piksela i on sa ja pozniej wyswietla;

adas;