Re: Cosik z partycjami?

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 12:56:31 MET DST

Użytkownik "Slaine" <notsend@ipx.hostnet.chud.us> napisał w wiadomości
news:cfq28u$bhm$1@news.onet.pl...

> a ty jakiego dosowego softu uzyles do poradzenia sobie z problemem?

nie uzylem zadnego dosowego softu... przeciez partycje dziela sie na Primary
i EXT, sa niezalezne... na Primary stawia sie podstawowy system... a z EXTem
mozesz wyprawiac co ci sie zywnie podoba i to nie naruszy partycji
podstawowej...

tak poza tym to ja juz od dawna nie uzywam FAT32, wiec do wyboru mam
dyskietki PM, instalke windy albo po prostu uzywam drugiego kompa gdzie
system stoi... no i juz dosc dawno sie nie bawilem w winde 9x...