HP Deskjet 1220C - nie drukuje na czarno?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 12:39:43 MET DST

Witam,

Mam problem z krnąbrną drukarką - HP DJ 1220C.
Otóż ZAWSZE psuje ona wydruki czarno-białe przy użyciu Magenty!
Żeby było ciekawiej, dzieje się tak tylko przy druku grafiki - tekst jest
drukowany poprawnie, na czarno... natomiast przy drukowaniu choćby tabelki,
od razu wrzuca na siłę ten przeklęty kolor :(

Próbowałem update'ować sterowniki na najnowsze (drukowałem spod W2K) - bez
skutku. Wyjęcie kolorowego tuszu nic nie daje - bo szmelc wtedy nie chce w
ogóle drukować :-E

Czy jest jakaś metoda by zmusić tę drukarkę do poprawnego działania?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004