Re: FX5200 i temperatura ?

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 11:45:25 MET DST

Użytkownik Jacek S. napisał:

> Może na ten stary radiator założyć jakiś wentylator?
> Hm... dosyć dużo było postów o zdejmowaniu różnego rodzaju radiatorów (
> pogrzeb w archiwum:)) - tak że myśle, że może i by się dało też i
> wymienić ten radiator.
> BTW Leadtek FX5200 z pasywnym chlodzeniem? Czyżby 64 bitowy? ( nie
> najlepszy wybór :( )

Wlasnie , ze nie , karta to leadtek 340 T My VIVO , 128 bit , 256 Mb
pamieci.
Jak zdjac , to czytalem , ale mnie wlasnie nie interesuje instalacja
zadnych wentylatorow. Wlasnie z chipsetu zdjalem i zalozylem pasywnego
zalmana.
Jezeli ta temp jest za duza to zastanowie sie nad zalmanem ?
Sam nie wiem ????
Pozdrawiam