Re: problem z kontrolerem I/O i R9600

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 11:25:18 MET DST

Użytkownik "AdamF" <funpol@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cfpu8d$ak5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jednocześnie zamieniłem własnie Radka 9000 na Szafirka Atlantis 9600 i
nie
> mogę dojść ze sterami : instalują mi się dwie karty - Radeon 9600 i Radeon
> 9600 Secondary.

to jest jak najbardziej normalne... Primary obsluguje wyjscie analogowe, a
Secondary - DVI... jak bys nie wiedzial to mozesz do tej karty podlaczyc dwa
monitory jednoczesnie i miec klona monitora 1 lub np. na 1. grac, a na 2.
miec podglad np. na wizualizacje czegos...

tu akurat NIE MA zadnego problemu...