Kontroler Scsi U2W wisi (?)

Autor: blenor <m99WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 10:11:18 MET DST

Witam,

Mam problem z kontrolerem scsi, powiem najpierw, ze slabo sie znam na tym.
Skompletowalem sobie dysk Quantum U160, tasme LVD z 4 gnizadami i terminatorem
oraz kontroler Adaptec AHA2940 U2W. Podłączyłem pierwszą wtyczkę do kontrolera
(standardowo ID7) a trzecia do dysku (ustawiony na ID0). Płytę mam DFI
AD77infinity na KT400, procek Athlon 1,7 na szynie 133.
Po uruchomieniu przechodzi przez ekran gdzie wykrywa dyski, ekran znika i
zwykle pokazuje sie taki ekran z ramka, ale u mnie jest czarny ekran, a w lewym
gornym rogu miga sobie znak podkreslenia (moze myslnik).
Powyciagalem wszystkie karty PCI i probowalem kontroler na kazdym slocie ale
efekt za kazdym razem jest taki sam. czarny ekran z kreska.
Na karcie kontrolera jest takie miejsce gdzie mozna zalozyc zworke LVDTE,
probowalem tego i nic, czy powinna byc tam zworka?
Czy kontroler jest uszkodzony?

W archiwum nie znalazlem pomocy wiec szukam jej tu, dzieki z gory

Blenor