Re: Nforce i Sound storm

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 07:53:20 MET DST

LAB <labit napisał(a):
> nie znam tej plyty ale jesli masz MCP tak jak ja czyli SoundStorm to
> poprostu zasunstaluj najnowsze stery z stronki nv,

po prostu http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
"Platform/nForce Drivers" -> "Unified Drivers".

Posiadają najnowsze sterowniki i nowy "nvMixer" do zarządzania dzwiękiem.

Co do pogorszenia dzwięku to pewnie wyjścia są przesterowane. Przypilnuj
żeby wyjście wave (Fala) i midi (Synt) było do połowy. Co do ustawień
głośności wszystkich dzwięków to są różne techniki i trzeba wybrać
pomiędzy wysterowaniem gałki w głośnikach, a tzw. "wzorcem". Ja mam
sterowanie głośnością wzorca w klawiaturze, więc gałka w głośnikach jest
na stałe do połowy, a steruje tylko samym wzorcem. Zwykle mam go na 3%.
Niektóre płyty główne udostępniają też ustawienie natężenia wyjścia
liniowego (gniazdka do głośników - Line Out). Ustawia się to w
zaawansowanych regulatorach głośności windowsa. Ja mam domyślnie na 100%.