Dyski SATA

Autor: Dr Dex <dr_dex_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 23:20:02 MET DST

Witam szanownych grupowiczow !!

Mam takie pytanie dot. dyskow SATA (a dokladnie ilosci jaka moge podlaczyc
jednoczesnie)

Wiele plyt glowych (np. moja ASUS P4PE) posiada dwa wejscia SATA oraz dwa
kabelki za pomoca ktorych mozna podpiac jeden dysk, co daje nam max. dwa
dyski SATA podpiete pod plyte glowna.

Moje pytanie brzmi nastepujaco: czy istnieja inne kable, za pomoca ktorych
moge tych dyskow podpiac wiecej niz dwa, czy razcej jest to max. liczba
dyskow na ktorych moge pracowac ?

pytanie moze wydac sie banalnie , ale w dwoch serwisach sprzetu do ktorych
dzwonilem nikt nie umial mi podac konretnej odpowiedzi ;)

--
pozdro
Dr Dex