Re: co to za płyta.

Autor: Rafał Izydorczyk <izyd_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 22:27:04 MET DST

Speedy wrote:
> Ha!
>
> Młódź to juz nie pamieta jak drzewiej bywalo, jak nie bylo jeszcze
> windowsów, aidów itp. :)
>
> Zastopuj komputer w momencie uruchamiania (pause/break na klawiaturze) w
> momencie gdy ładuje sie bios i wyswietlana jest informacja o nim.
> Zanotuj numerek wyswietlony w lewej dolnej czesci ekranu (taki bardzo dlugi
> szereg liter i cyfr). Identyfikuje on płyte głowną, jej producenta
> itp.Wpiszesz go potem do googla i poszukasz w necie albo mozesz tez
> sprobowac od razu na takiej stronie www.wimsbios.com

> [...]
thx tak też zrobiłem, tylko że nie wiedziałem gdzie znaleźć info co to
za płyta spisałem nr biosu ale był to award i niestety nie potrafiłem
znaleźć stronki która by mi pomogła. Ale szukając na stronie intela
(www.intel.pl) znalazłem :)) mimo wszystko thx. A wcale to nie jestem
tak bardzo młody :)) (27 latek) :)) ale ok. thx jeszcze raz

iZYD