Re: Czy 300W uciągnie taki układ?

Autor: fiman <fiman.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 21:50:27 MET DST

> Żeby nie było, też mam jeden zestaw z Codegenem. Poza tym
> pogrzebałem już parę zasilaczy różnych tej samej klasy,
> na szczęście bez poważniejszych strat. Jeden spalił się
> przy zwykłym podłączeniu do zasilania nawet. Mocno odradzam
> (a sam od dłuższego czasu kupuję w zasadzie jedynie Chieftece,
> a doradzam co najmniej Huntkeye i Modecomy z lepszych serii).

Ja mam Athlona 2600, 2 wiatraki 80mm w obudowie. Pamieć 512. FX5600 z
wiatrakiem,PCI AVER TV, 3 HDD, 1CD, 1CDRW 1DVDRW, (oczywiście dodatkowa
karta PCI do obsługi tego), Karte SB PCI, Kamerka, modem ADSL i czytnik kart
na USB nie biorą chyba dużo prądu ale nie boję sie kopiować zdjęć z
czytnika. Zasilacz NN 350 W. Wg. strony podanej kiedyś przez grupowicza
zestaw potrzebuje zasilacza 360W. Poprzedni stary zasilacz przy
skromniejszej konfiguracji przestał kiedyś pracować. Nic na płycie nie
spalił. Dlatego nie bałem się ładować tyle sprzętu na obecny zasilacz.