drugi dysk i ustawienie dokumentów jako prywatne oraz opcja szyfrowania plików

Autor: Dawid <mcielok_at_tenbit.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 21:48:05 MET DST

witam
podłączyłem pod komputer drugi dysk twardy i mam problem polegający na tym,
że nie mam opcji właściwości folderu/zaawansowane tak jak w przypadku dysku
nr 1. Chcę uczynić część folderów na dysku prywatnymi ale niestety nie mogę
tego zrobić. Czy to naturalne że pod XP tylko pod dyskiem na którym
zainstalowany jest OS można robić katalogi prywatnymi?
pozdrawiam
D.