restart kompa

Autor: webmajsterek <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 20:53:02 MET DST

mam taki przypadek

plyta ATX , procek Pentium 3 , dysk 20 GB ,system WinME .

1 .Plyta prze z kilka miesiecy chodzila bez zarzutu ( mimo ciaglch modyfikacji
i grzebania )

2. Az nagle po zainstalowaniu Neostrady ( ale nie wiem czy to ma zwiazek ) na
USB --- kompa nie mozna zresetowac ( start >> zamknij >> uruchom ponownie ) .

3.Po restarcie ( z uruchom ponownie lub z przucisku reset ) --- nastepuje
rozoznaowanie dyskow , wyswuetlana jest tabela z przerwaniami , i
urzadzeniami Plug and Play , nastepnie pojawia sie napis "Verifi DPMI ...."
 i nic dalej sie nie dzieje -- sytem sie nie laduje . Trzeba kompa wylaczyc z
 pradu ( nie ma wylacznika na obudowie ktory by fizycznie odcial napiecie ) .
Wlaczyc i ladowanie nastepuje poprawnie .

4. Po zainstalowaniu neostrady zdazyl sie takie male komplikacje ze trzeba bylo
 instalowac sytem od nowa w nowym katalogu .

5. Czy ktos spotkal s ie z takim przypadkeim nie startowania po restarcie ?? i
ma jakies wypracowane rzowiazanie .

6. Mam takie wrazenie ze po restarcie cos jak by sie w dyku zacinalo ( glowice
nie chialy sie przesuwac ) . a moze taki objaw nie startowania to objaw ze
niedlugo dysk padnie ??