Re: Coolery Pentagram Freezone

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 20:23:27 MET DST

Proces krimisek <krimisek@wp.pl> zwrócił błąd:
> a ja wrecz przeciwnie swietny cooler i przyu max obrotach faktycznie troche
> daje ale ktory nie daje..(przynajmniej za taka cene i nie przejmuj sie waga)

Nie twierdzę że jest zły. Wręcz przeciwnie. Problem masy (ponad 0,6kg)
jednak może byc istotny - jesli ktoś często przestawia komputer to trzeba
trochę uważać. Zauważ, że nie jest on montowany do tych otworków na płycie
ale do socketa (przez specjalną podkładkę) który oficjalnie nie przewiduje
takich obciążeń. Czy wszystkie płyty to dobrze zniosą? Nie wiem. Gdybym nie
musiał często ruszać kompem to sam miałbym właśnie takie coś. Zresztą sami
sprzedawcy przyznają że może się coś takiego stać i przestrzegają przed
ekscesami.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze