Re: Nowa grafika i Zasilacz

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 17:16:57 MET DST

tomek wrote:

> czy jakiegos GF FX5700 dodam ze planuje na to przeznaczyc ok 550-600
> zl R9600 Pro bulk mozna dostac za 550zl a widzialem asusa GF FX5700
> BOX za 650zl
> Wiem ze na GF nvidi wszystko bedzie dzialac , z radeonem do tej pory
> sie niespotkalem , a slyszalem opinie ze niektore gry niedzialaja, a
> planuje sie uzbroic na doom3 , stalkera i HL2

Gigabyte Radeon 9600 PRO za 500 zł dostaniesz. Jeżeli uważasz, ze to
bez problemu pociągnie w/w gry to nie licz:) I tak będziesz musiał
ostro ciąć detale.

> A i jeszcze jedno w sklepie wcisneli mi tracera 400W z tego co wiem
> sa one do kitu i czy przy tych grafach poleci czy wymiana zasilacza
> bedzie wymagana i pytanie odnosnie Proca athlon 2500+ Barthon na MSI
> K7N7 delta , na luzie ma ok 45C ale jak sie poci to dochodzi do ponad
> 65C, na porzadnym duzym wiatraczku

Tracer jest może i do kitu, ale powinien sobie jakoś poradzić. Te karty
nie są jakimiś potworami:) A 65 stopni to zupełnie akceptowalna
temperatura.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647