Tuning Anteca

Autor: Maciek <nie_at_podam.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 15:45:27 MET DST

Mam Anteca SL400 i generalnie jest to cichy zasilacz, ale chcialbym miec
cisze absolutna.
Zastanawiam sie, czy nie wymienic jego wentylatorow na Papsty.
Chcialem zapytac osoby, ktore juz rozbieraly Anteki, co o tym sadza i czy
warto sie za to zabierac.
Bo jak mam cos popsuc albo skrocic zywotnosc zasilacza to dam sobie spokoj.
W jaki sposob w tym zasilaczu sa podlaczone wentylatory - wlutowane, czy
przez gniazdko (3, 4 pionowe?)
Czy jezeli Papst, to taki z wlasna regulacja obrotow, czy bez (wydaje mi
sie, ze uklad regulacji obrotow jest juz wbudowany w zasilacz)
No i najwazniejsze, jaki CFM maja oryginale wiatraki Anteca, zebym nie
zastapil ich gorszymi, bo boje sie, ze zasilacz po prostu mi sie spali.
Dzieki za wszystkie uwagi!