Re: Nowa grafika i Zasilacz

Autor: Glogmak <glogmak_at_spam-master.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 15:25:20 MET DST

Użytkownik tomek napisał:

> Pytaniepewnie setny raz juz jest na forum , ale mam problem , czy kupic ,
> Radeon 9600Pro ,
> tego co na chip.pl pisza GC-R9550Gu-C3,
> czy jakiegos GF FX5700 dodam ze planuje na to przeznaczyc ok 550-600 zl
> R9600 Pro bulk mozna dostac za 550zl a widzialem asusa GF FX5700 BOX za
> 650zl

Radeon 9550 nie jest następca słynnego 9500 a jedynie chwytem
martekingowym. Polecam sprawdzic ten test a będziesz wiedział co jest
najwydajniejsze za cene która cię satysfakcjonuje

http://www.tomshardware.pl/graphic/20031229/vga-charts-03.html

co do zasilacza to nawet nie myśl o zasiłce firmy TRACER. Mimo tego że
jest na nim napisane 400 W jest on w rzeczywistości o wiele słabszy.
Należy pamiętac iz im zasilacz lepszej klasy tym jego sprawnośc jest
większa (a więc mniej pobieranego prądu przemienia w ciepło) Firma
Tracer podobnie jak codegen należy do najgorszych firm produkujacych
zasiłki co oznacza że jakość podawanych napięć jest kiepska nie mówiąc
już o sprawności. Kumpel miał TRACERA przy procku AMD 2500 na jądrze
Barton i niestety nie dało się procka podkręcić na więcej niż 2800.
dopiero po zamianie zasilacza na Chiefteca 360 W procek wstał jako 3200
. Przy tym dual fan spowodował iż temperatura procka przy podkręceniu
nie wzrosła znacząco

--