W czym tkwi problem...? kochane składaki // POMOCY!!

Autor: qrzyHo <krzyh01_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 14:52:47 MET DST

Jestem początkującym użytkownikiem
niedawno kupiłem takie coś

Athlon xp barton 2500/333 box
asus A7N8X-x nforce2
His excalibur radeon 9600 pro platinium 256d(128)
ddr kingston 512MB/333mhz cl2.5
hdd Maxtor diamondmax plus 9 80gb/7200/ata133
cdrw LG 52/42/52
Obudowa Modecom Fine I zasilacz Feel esp-300atxSP4

dodatkowo dołożyłem stary dysk seagate barracuda 13gb i muzyczną sb live 1024.
Komputer pracował bez zarzutu jakieś 3 miesiące, później zaczęły się kłopoty.

OS-w98se startuje tylko przy częstotliwości procesora 1100mhz (przy czym
pracuje niestabilnie i zawiesza się co 1, 2 godziny)
, przy 1460 i 1830 startują wiatraki, dyski,cd rom, lecz nie ma żadnego sygnału,
nie ma testu pamięci ram nic. zawoziłem do serwisu po dwóch dniach serwisman
stwierdził że konflikt powoduje jeden z dysków co jest raczej (?) nie prawdą bo
odłączyłem jeden i drugi w biosie i było to samo.
Co powoduje konflikt? co moge zrobić w takim wypadku?

ps.
Zauważyłem że program monitorujący płyte główną pokazuje mi że wiatraki Power
Fan i Chassis Fan są wyłączone, dobrze pracuje tylko CPu fan 3900-4100 rpm
ale chłodzenie wydaje mi się ze jest wporządku temp. nie przekracza dla MB 35C
a dla CPU 46C (przy 1100mhz)

pomocy!

pozdrawiam
qrzyHo