dysk - wymiana elektroniki

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 14:01:34 MET DST

Witam,
znajomy spalil sobie elektronike w 80gb-owym dysku seagate (model ST380011A,
firmware 3.06).
Mam pytanie: z jakich modeli pasuje elektornika do tego dysku zeby odratowac
nieco danych? Bo kupno dokladnie drugiego dokladnie takiego samego dysku to
sprawa malo oplacalna (za identyczny na gieldzie chca okolo 260pln, co przy
obecnych cenach dyskow jest oferta marna, bo za niewiele wiecej mozna kupic
znacznie wiekszy dysk).
A tak sie akurat sklada, ze mamy dostep do kilku innnych seagateow i
zastanawiamy sie, czy elektronika ktoregos z nich by nie pasowala. Sa to:
ST340810A, firmware 3.39
ST230423A, nie jestem w stanie wydobyc firmwareu, ale dysk jest ata66 a
zepsuty - ata100 wiec to go chyba dyskwalifikuje. Czy moze sie myle i ta
elektronika moze pasowac?
Ma ktos jakis pomysl co zrobic/z czego przelozyc elektronike?
A moze ktos ma taki dysk z zepsuta mechanika i chcialby go jakos sprzedac?

--
This sentence is false.
Pozdrawiam