Re: jaka konfiguracja kompa??

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 13:54:01 MET DST

> No popatrz -- a ja nie wydałem na system ani złotówki,
> a mam całkowicie legalny :)
Pewnie masz linucha, albo testową wersję win 2003.

> Pytał o cenę sprzętu, więc nie ma sensu umieszczać w koszto-
> rysie systemu
No, ale bez systemu to komp jest bezużyteczny. Poza tym, bardzo często
zapomina się o systemie kupując komputer; liczy się tylko hardware, a
później się okazuje że jakiś system musi być.

> bo nie wiadomo, co chce zainstalować i czy w
> ogóle musi kupować.
Coś mi się wydaje że kolega linuksa na tym nie chce instalować. Mogę
się założyć o 72 gr., że nie ma żadnego systemu który mógłby być
zainstalowany legalnie na tym nowym komputerze.
Domyślam się jak to się skończy - 15 zł. i po sprawie, lub też
dostanie instalkę od firmy komputerowej "gratis".

--
Pozdr. Marcin