Re: zasilacz - dziwne napiecia

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Aug 2004 - 09:25:58 MET DST

sabathius napisał(a):

> usunalem tamta paste bo byla juz zdarta.
> nalozylem cieniutka warstwenowej zyletka.
> wiec nie sadze aby przez to temperatura skakala mi az o 25 stopni

Powiem tobie, ze ta oryginalna pasta jest duzo lepsza od wielu innych
... i bardzo czesto widzialem, ze po jej zdarciu temperatura byla wyzsza
. Nie zapominaj o tym, ze to Intel i powierzchnia na ktorej jest
odprowadzane cieplo jest duzo wieksza przez co nawet jak oryginalna byla
  lekko zdarta (prawdopodobnie czesc byla na radiatorze a druga czesc na
procku) to i tak spelnialo by to swoje zadanie ...
Pasta ktora nalozyles moze robic za bariere przez co obserwujesz nagle
wzrosty temperatury (kiedys tak mialem na celeronie, ze w stanie
spoczynku 30C a jak przywalilem 100% obciazenia to bylo za chwile 55C
... po przejsciu w idle temperatura w ciagu 3sek spadala)
Kiedys jak robilem kompy na prezentacje to intel dodal do swoich prockow
  P4-3GHz specjalna paste (miala identyczny kolor jak ta na prockach
oryginalnie) i po jej uzyciu temperatura byla ok ...

jezeli masz jeszcze troszke kaski proponuje zainwestowac w Arctic
Ceramique i po dokladnym starciu starej pasty nalozyc ta (bardzo cienka
warstwa - jezeli procek dobrze przylega to potrzeba jej naprawde niewiele)