Re: restart kompa podczas uruchamiania systemu

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 01:22:36 MET DST

Jam_Lasica wrote:

> Restart następuje w momencie pojawienia się okna startowego systemu (przed
> przejściem do ekranu logowania).
> Przy próbie uruchomienia w trybie awaryjnym jest ten sam objaw.

Ja tak miałem (ale na Win2000) po zainstalowaniu np. PowerDVD (lub patcha
producenta na PDVD)...
Restarty były spowodowane podmianą pliku systemowego MSVCRT.DLL na jakąś
starszą wersję (nie mam pojęcia, czemu system do tego dopuścił ;-(
Na szczęście miałem obok kompa również z Win2000, więc sobie przeniosłem
dysk ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|