Re: GŁOŚNY KOMPUTER !!!

Autor: Chaoo <chaoo_at_plusnet.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 21:17:26 MET DST

> Kupiłem sobie nowy komputer: Celeron D 2,8 Ghz BOX, płyta główna
Asus
> P4p800s-e, grafa Radek 9600XT asusa, dvd nagrywarka, obudowa
codegena 350W.
> Komputer chodzi strasznie głośno nie wiem dlaczego? Miałem już
poprzednio
> podobny ( obudowa 300W, procek 2,0, nagrywarka cd, grafa geforce 4)
i był
> bardzo cichy. Co zrobić???

Masz w sieci mnóstwo opracowań dotyczących wyciszania kompa.
Od obklejania korkiem bo WC. Generalnie ja bym zaczynał od kupna
porządnej
obudowy. Potem wziął za wymianę zasilacza, wymieniłbym też wentyl na
procku,
niekoniecznie na Zalmana ale przynajmniej na jakiegoś CM silent'a . Do
tego
obniżyłbym napięcie z 12. co do grafy też można poeksperymentować z
jakimś
większym radiatorem. 9600 w końcu tak strasznie się nie grzeje.

--
Pozdrawiam Piotr
chaoo@plusnet.pl