Re: chłodzenie wodne czy konwencjonalne co wybrać???

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 20:29:11 MET DST

"pisarz" <qq@qq.co> wrote in message
news:cflgoi$75d$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Może pochwalisz się jaki efekt, producent, jakość prądu, itp.
Zasilka to SilverStone SST-ST30NF
Efekt, o 5-10'C cieplej w obudowie, w tej chwili (22'C w pokoju, OE,
Mozilla, Winamp, Azerous w tle) wynik 42'C i 5'C cieplej na procku, czyli
45'C - temp nie sa rewelacyjne, ale za to nic nie slychac!

Napiecia - nie mam miernika, Everest pokazuje:
+3,3V - 3.33
+5V - 5
+12 - 11,92
Napiecia sa bardzo OK
Sprzet:
Abit AT7-Max2, AMD Thorton 2200+ @ 2600+, Nanya 256 i 512 (obie PC2700
CL2,5), HDD WD800LB, Elsa GF5900XT, Fortissimo III, CD-RW i DVD-ROM.

Bardzo fajny test mozna przeczytac na:
http://systemcooling.com/sst-30nf-01.html, wg nich zasilka ma efektywnosc na
poziomie 71,9% i PF=0.99 - wiecej od Topower, ktory sie chwali swoimi 0.989.
Za te pieniadze to naprawde pozadny zasilacz, co prawda 300W, ale za to PSV.
Do normalnego kompa: 1hdd, 2optyczne, GF 5900xt jest idealny i... cisza,
cisza jak makiem zasial na dodatek przy AC!

Podsumowanie:
Moglem wydac kase na naprawde fajny sprzet WC (nawet tego Zalmana), ale i
tak zostal by zasilacz, ktory jest najbardziej slyszalny z calego zestawu,
wiec tam gdzie tylko moglem poszedlem w PSV Cooling.

Niedlugo zrobie wlasna stronke na www.teo.xt.pl - powrzucam tam zdjecia
kompa, zasilki i ogolnie mojego chlodzenia.

--
FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.amit.pl