Re: Nagrywarka - jaka?

Autor: marcus075 <ROT13_xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 19:47:54 MET DST

Na obywatelu januszek oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
wymusiło

Eee tam... Każdy jest głośny ;P

> Zrob eksperyment i zmierz roznice w czasie nagrywania x4, x8, x16, x24
> i x52 :P Podziel sie wynikami ;)

Taaak... Nero 5 [nie wiem czy 6 też] po odpowiedniej modyfikacji w
rejestrze pokazuje prawdziwą prędkość nagrywania. A poza tym- robiłem takie
testy, nie pamiętam dokładnie, ale jak ustaliłem w nero prędkość nagrywania
na 52x to czas był poniżej 3 minut...