HP3550 - druk w odcieniach szarości?

Autor: GP <pgrzes_at_nictuniema.gazeta.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 19:04:31 MET DST

Witam,

Aby uzyskać wydruk w odcieniach szarości (czegoś co jest kolorowe na
ekranie) należy wyjąć pojemnik z kolorowym tuszem - sposób wg instrukcji
do tej drukarki...

Zna ktoś inny sposób?
Może sterownik od jakiegoś innego modelu HP? Przecież dużo szybciej
byłoby poklikać myszką niż grzebać w bebechach drukarki. Nie chodzi mi o
jakość takiego wydruku - zależy mi na trybie roboczy (draft) tyle, że
bez koloru!

Aha - gdzieś kiedyś przeczytałem, że rozwiązaniem jest nalanie czarnego
atramentu do kolorowego naboju. Chytre, ale szukame innego sposobu!

Pozdrawiam grupowiczów
Grzesiek