[SCSI]problem z bootable-CD

Autor: Jakub Wędrowycz <dziad_lesny_at_NOopSP.plAM>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 18:25:48 MET DST

Mój Adaptec 29160 przestał ostatnio współpracować z bootable CD.
Przedtem wszystko działało jak należy, a tu dzisiaj chcę sobie
zainstalować nowego Linuxa Mandrake i dupa - zwyczajnie uruchamia mi się
Windows, nie było nawet żadnej informacji o bootowalnej płycie
(oczywiście stosowną opcję w biosie kontrolera mam włączoną). Źle
nagrana płyta też nie wchodzi w rachubę, bo z oryginalnym CD od XP Home
jest tak samo. Zresetowanie domyślnych ustawień w SCSISelect też nie
pomogło. Miał ktoś może podobny problem? Aha, CD-ROM to Plextor PX-40TS.