jak byście rozbudowali takiego kompa ?

Autor: Grzegorz Chojnacki <gchojna_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 16:23:15 MET DST

Mam celerona 2,4 , 512 ramu, Radeona 8500 128bit 64ram i poza tym przyzwoity
dysk i zasilacz.

Coś przy wolno kurka.

Co byscie wymienili tak za 1000zl ?

Zastanawiałem sie nad R9800pro - byłoby cos porządnego na jakiś czas.
albo prockiem P4 2,4 za ok600zl

Zeby nie było tak prosto dodam że mam jeszcze Ti4200 które jest oczywiście
szybsze od mojego 8500 ale zgrozo chodzi na każdym możliwym kompie tylko nie
na mojej płycie MSI - nie pamietam na czym jest ale plyta nowa ok 3 miesiące
ma.

więc jest jeszcze taka możliwość że kupię płytę z procesorem AMD jakieś 2.5
za mniejwięcej tyle samo co bym kupił pentiuma ?

Jak Wam się chciało doczytać do końca to może mi teraz odpowiedzcie co
byście zrobili bo mnie już głowa boli.

Muszę dodać że takie odpowiedzi typu podkręć i nic na razie nie rób tez mnie
interesują bo kaski mi się wydawać za bardzo nie chce ale w Dumka np też bym
czasem poprzycinał.
 A te moje badziewie specjalnie się podkręcać nie chce.

Pozdrawiam !
GCh