Re: do chieftec'owcow:) - HPC-360-302-DF

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 15:25:28 MET DST

peterphk napisał(a):

> Czy robil ktos niezalezne pomiary napiecia 3.3V na tym zasilaczu dla
> konfiguracji z P4 ??? Potrzebuje poznac wyniki jakie macie napiecia na
> lini 3.3V ... bo spotkalem sie juz z kilkoma takimi zasilaczami ktore
> mialy to napiecie rowno na granicy normy czyli cos kolo 3.44V a nawet
> 3.46V ...

No mnie wcisnęli w sklepie taki model który daje 12.650V i 3.456V.
Najbardziej mnie rozbawiła rozmowa online z konsultantem dystrybutora
chiefteca. Jakaś blondynka cały czas w odpowiedzi słała mi "hihi" albo
";)" , a na pytanie dlaczego napięcia mam na granicy normy odpowedź była
następująca - "jak obciąże komputer to napięcia spadną hihi". Miałem
wrażenie jak bym gadał z botem. (http://www.chieftec.pl/)