Notebook Maxdata Eco 3150X - oponie i komentarze ?

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 10:04:09 MET DST

chcialem sie spytac czy notebook Maxdata Eco 3150X (C2.4 / combo / 40GB /
256MB / 15" )
to sprzet wary uwagi czy moze z powodzeniem zastapic tradycyjnego PC
przy zalozeniu ze komp glownie sluzy do netu prac biurowych i filmow DIVX
(obraz byl by rzucony na tv )
myslalem rowniez o Toshiba Satellite A60-302 ( C2.8 / 256MB / 40GB / 15" /
Combo )
roznica w cenach 423 zl - nie wiem czy jest tego warta
tzn wiem ze toshiba to toshiba i jest lepsza ale parametry sa bardzo
porownywalne a ta roznice nie wiem czy nie wolal bym przeznaczyc
na zmiane dysku 40GB zapewne 4200 obr na dysk 60/5400
i moze na dodatkowa kosc ramu 128
zastanawia mnie tylko karta graficzna w Maxdata jest to Intel 854GV
a Toshiba ma ATI MOBILITY RADEON 7000 IGP
czy sa to kary porownywalne i czy mozna powiedziec ze ktoras jest duzo
lepsza

--
Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H )