Re: Powiekszenie HDD

Autor: Flashi <flashi_usun_to_at_pf.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 09:42:51 MET DST

Użytkownik "Filip Sz" <filip.szp@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cfk8mj$72g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Slyszekiscie o czyms takim jak powiekszenie fizyczne dysku. Sciagnalem z
> eMula zestaw (progsy, doc, jpeg) i jest opisik takiego zabiegu.
> Wogole czy to mozliwe?
> Ktos kiedys to robil?

Wlasciwie kazdy dysk ma jakis tam zapas pojemnosci w celu uzycia go w
przypadku uszkodzenia czesci blokow... tyle ze po pierwsze jest tego
niewiele (ZCP to przy 200GB jest tego 1-2%, a przy mniejszych to do 1%), a
po drugie to zabranie tego miejsca wiaze sie z przeprogramowaniem i to takim
glebokim firmware dysku a jest on dosc dobrze zabezpieczony przed takimi
machlojkam:)
Oczywiscie same dyski potrafia sobie to odblokowywac aby mimo czesciowego
uszkodzenia nadal miec normalna pojemnosc i zeby dysk sie popsul zaraz po
gwarancji :>

A do januszka ... ehhhh jesli ty to ten sam co na startrek to nie wiem jak
to sie stalo zes wyskoczyl z killfile...