budzenie z biosu

Autor: Hallucinogen <hallucinogen2_at_POCZTApoczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 06:57:08 MET DST

 Hello!~
Mam płytę gl abit kt7a raid i włączyłem budzenie o określonej godzinie.
Dzień miesiąca ustawiłem na 0 wiec komputer budzi sie każdego dnia. Niestety
niekiedy jak by to ustawienie przestawało działać i komp sie nie budzi.
Wyjściem z sytuacji jest zmiana daty budzenia np na 31 a później z powrotem
na 0 ale czemu tak sie dzieje. Ustawienia w Biosie utrzymują sie wiec
bateryjka jest chyba dobra. Czy ktoś moze mial taki problem i wie cos na ten
temat ?

--
Odpowiadając na mój adres usuń słowo napisane duzymi literami