Re: procesor grafiki z drugiej strony karty

Autor: MichaelData <michael_at_nospam.com>
Data: Sat 14 Aug 2004 - 02:06:24 MET DST

Użytkownik "BrainDamage" napisał w wiadomości
> Witam.
> Od czasu, gdy zaczeły królowac obudowy typu wieża, odnoszę wrażenie,
> że procesory na grafikach są montowane ze złej strony.
> Ciepło z procesora nie bardzo ma gdzie uchodzić.
> Dlaczego oni montują to cały czas z tej samej strony?

Hehe..zebyś mógł sobie zamontować wiatrak 0,5 metrowej długości :D
Gdyby to było po przeciwnej stronie to :
1) Przeszkadza procesor (który musi być) :D
2) zimniejsze powietrze jest "od dołu" (t.dynamic) :D
3) w przypadku chłodzenia wodnego...woda z nieszczelności spadnie na
dół (gravity) :D
BTW...dla mnie procesor na grafice jest z prawej strony (widok od
gniazda VGA).

--
MichaelData