Re: Asus P4P800 i zwisy przy filmach

Autor: Oski <[no>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 23:48:50 MET DST

Użytkownik "ati128" <ati128@qo2.pl> napisał w wiadomości
news:411D2CB9.C15B8010@qo2.pl...
> Czesc wszystkim.
>
> Moj Asus P4P800 (basic) cos ostatnio wariuje.

A co wiecej w kompie masz?

> Podczas ogladania flmow (wszelkiego rodzaju - divx , xvid , mpg1)
> niezbyt czesto ale jednak nastepuje nagłe zamrozenie ekranu i zacinajacy
> sie w miejscu zatrzymania dzwiek. Mozna juz wtedy tylko z palca
> resetowac.

Mi tez sie tak dzialo na tej plycie i r9700, pomoglo wylaczenie funkcji
fastwrite w catalystach. Moze u Ciebie jest to samo?

> Dodam , ze oprocz powyzszego PC chodzi jak zloto (www , gry 3D).
>
> pamiec sprawdzona memtestem86 , prime95 wyszedl ok i juz sam nie wiem co
> moze byc ...... ??
>
> Sprobuje jeszcze wylaczyc PAT (czy to moze byc przyczyna?)

Moze byc przyczyna. Chipset i865pe nie jest przystosowany do jego obslugi -
jest to zablokowana funkcja. Niektore pamieci nie wspolpracuja z
odblokowanym PAT'em

> ati

Oski