Re: dysk obroty

Autor: Tensor <noemail_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 23:16:19 MET DST

ble wrote:

> W jakim sensie awarie? Przeciez musialbym nim rzucac aby ten dysk sie
> obijal o obudowe i uszkodzil sie. Najgorsze tylko to chlodzenie znowu
> bedzie trzeba blok wodny dokupic. :(

Kiedys stracilem dane w ten sposob. Dysk dotknal plyty glownej (tak mi sie
wydaje). Teraz wycialem z gabki taki kloc, a nim prostokotny otwor na dysk
o glebokosci kilka cm. Na dysk polozylem wentylator 12V ze starego
zasilacza i podlaczylem go do molexa (5V). Wentylator kreci sie powoli i go
w ogole nie slychac, a dysk sie chlodzi. Dysku tez prawie w ogole nie
slychac, a jest to dosc stary Maxtor 60GB / 5400 obrotow. Gabka b. dobrze
tlumi drgania!