Re: Jak odzyskac dane z twardego? Jak wejść do folderu ważnego folderu.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 22:52:39 MET DST

Użytkownik "Quick" <jaceksta@NOSPAM.polbox.com> napisał w wiadomości
news:O%6Tc.195$Er2.129@news.chello.at
> A moze zmienić partycje na FAT-32 ale przed konwersją zrób kopie
> partycji np. ghostem
> Nie wiem na ile to pomoże i czy dane bedą zachowane ale jest szansa.
> Q.

Każdy porządny program sprawdzi przed konwersją integralność systemu
plików ;-).

/ do autora wątku /
A może by tak wykonać chkdsk /r spod Konsoli odzyskiwania?
Ale przed tym zrób obraz partycji, żeby było do czego wracać. Polecam
BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com.

P.S. Do "zabezpieczonych" folderów wchodzi się poprzez przejęcie ich na
własność i nadanie sobie do nich pełnych praw dostępu. No chyba że są
zaszyfrowane, wtedy możesz o nich zapomnieć.

/odpowiadając zmień px na pl/