Epox 8KRAI + Samsung SP0812C = porażka ???

Autor: yarcioo <yarcioo_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 22:51:52 MET DST

Problem chyba dość poważny.
Złożyłem kilka zestawów na identycznej konfiguracji:
Epox 8KRAI
HDD SATA Samsung SP0812C
Barton 2500
Windows XP Pro PL
Wszystko ładnie chodzi, programy się instalują i uruchamiają ale krótko,
po jakimś czasie system zaczyna mówić że na dysku (najczęściej na
największej partycji) mogły powstać blędy i sprawdza je chkdiskiem. W
dwóch przypadkach po takiej sytuacji kolejne uruchomienie systemu kończy
się migającym kursorem w górnym rogu czarnego ekranu i nie pomaga tryb
awaryjny, reinstalacja i inne sztuczki.
W innych problem ustępuje na krótko po sformatowaniu danej partycji.
Występowały równiez problemy ze sterownikiem viasata.sys podczas
instalacji systemu.
Na identycznej konfiguracji tylko że z dyskiem 120 GB (SP1213C) problem
wystąpił tylko raz gdy Windows był tuningowany (szybsze zamykanie
systemu HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control
"WaitToKillServiceTimeout"="500") poza tym dwa takie zestawy chodzą
bezproblemowo od początku roku.
"Przewaliłem" Internet w poszukiwaniu konkretnego rozwiązania tego
problemu i nie znalazłem żadnej konkretnej odpowiedzi na pytanie:
Co rozwiąże ten problem?
Wymiana dysku? Na jaki?
Wymiana płyty? Na jaką?
Oprogramowanie? Jakie?

Yarcioo...

któremu
nogi i ręce opadają

--
Darmo się pocę, Aby dotrzymać kroku epoce.
yarcioo@wp.pl