Re: Zwisy peceta

Autor: Maestro <maestro72_at_go2.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 22:30:08 MET DST

> Może do tego zestawu włożyłeś jakiś badziewiasty zasilacz 300W,
> który to może mieć realnie 150W ?

Tego nie sprawdzałem. Jest jakiś sposób by go sprawdzić ale tak chałupniczo
bo za bardzo nie mam warunków. Skoro mówisz że mogą być zasilacze 300W które
wydalają zaledwie 150W to tabliczka znamionowa raczej gów... da :D Zasilacz
być może rzeczywiście jest badziewiasty bo jest standardowy z obudowy za 120
zeta. Niestety tak to jest jeśli się ma ograniczone fundusze :(