Re: problem z ch³odzeniem Bartona 2500+

Autor: Kuba K. <cube_at_vcomp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 19:45:12 MET DST

> Cpuidlle obni¿a temperaturê procesora poprzez wy³±czanie go
> kiedy nie jest u¿ywany. Wyd³u¿a to ¿ywotno¶æ procesora
> (obni¿enie temperatury procesora o 10 stopni celsjusza podwaja
> jego ¿ywotno¶æ oraz obni¿a pobór pr±du
>
> U¿ywam go ju¿ z 2 lata i nie widzê ¿adnych efektów ubocznych.

No dobra, ale ja w zasadzie pyta³em siê o inn± rzecz. Jaki cooler by³by
dobry do 100z³?
Zale¿y mi na tym, ¿eby ta temperatura spad³a przynajmniej do 60 C w czasie
max u¿ytku.
Teraz zauwa¿am, ¿e jak temp wzro¶nie mi do 67 to zarywa mi gry, tzn co
jakie¶ 4sec szarpie mi obrazem i d¼wiêkiem.
Proszê o pomoc bo przy takim d³u¿szym u¿ytkowaniu to nawet cpuidle mi nie
pomo¿e.