problem z ch³odzeniem Bartona 2500+

Autor: Kuba K. <cube_at_vcomp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 18:02:25 MET DST

Witam

Mam, jak mi siê wydaje wielki problem zwi±zany z ch³odzeniem Athlona Bartona
2500+ pod p³yt± Gigabyte GA-7N400E(-L).
Temperatura procka wynosi 66C w stanie spoczynku, a gdy siê poci nawet 70C.
Wiem, ¿e nie jest to normalna temp, ch³odzê go coolerem "Arctic Cooling
Cooper Silent TC" który wg instrukcji na opakowaniu daje sobie radê z
Athlonami XP 2900+
Co wiêcej, bios wskazuje, ¿e obroty wiatraka s± nie wiêksze jak 2800 RPM,
kiedy na pude³ku coolera pisze, ¿e max ilo¶æ obrotów to 3500 RPM.
Proszê o pomoc, jaki cooler by³by dobry do 100z³?
W sumie chipset te¿ mi siê nie¼le grzeje (czasami przekracza 40C). Jak
wysok± temp. wytrzyma chipset nForce2 400 ?
Cooler kosztowa³ mnie 50z³

Pozdrawiam