problemy z LG GCE-8524B

Autor: Mozg <streeng_at_bezspamu.yahoo.com>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 17:15:29 MET DST

Witam...
Dzis dostalem od znajomej jej nagrywarke do testow- bo jej "cos nie dziala"
Probowalem nagrywac (uzywajac Nero 6.0.0.9) plytke cd-rw.... a za kazdym
razem wywala mi blad Focus or tracing error..
Jak nagrywam ta sama kompilacje swoja nagrywarka - tez LG, ale 8320B, to
wszystko jest w najlepszym porzadku....
Probowalem znalesc w necie jakies drivery do niej...(obecnie dziala na tych
co ja winXP wykryl- drivery z 2001 roku)- bo to jedyne (oprocz uszkodzenia
mechanicznego) na co wpadlem...
podpinanie pod rozne tasmy nic nie zmienia... :(
Trzeba ja oddac do serwisu ?? No i tu pojawia sie problem- moja znajoma
zgubila paragon- ma tylko oryginalna karte gwarancyjna LG (gwarancja na 2
lata) - wystarczy ?? a jak nie... to ile moga za cos takiego wziac- oplaca
sie to robic czy kupic nowa ?:)
pozdrawiam
Wojtek