Jak odzyskac dane z twardego? Jak wejść do folderu ważnego folderu.

Autor: first.media <first.media_at_vp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 15:56:08 MET DST

Witam. Jestem na grupie 1 raz chciałbym uzyskać pomoc.

Otóż miałem XP pro zainstalowanego na NTSF.
Miałem swój folder nieudostępniony innym użytkownikom kompa.
wszystko było ok do momentu kiedy się windows rozleciał i chcałem
przeinstalować/ naprawić windowsa.
Nie dało się daje się przeinstalować systemu bo wyskakuje jakiś błąd i
instalacja, czy naprawa nie rusza z miejsca zawiesza się i tyle.
Po podłączenieu dysku do innego XP można wejść na dysk ale nie można wejść
do mojego katalogu bo jest zabezpieczony, wszystkie polecania dostępne w
Windowsie - typy udośtępnij katalog itd. nie dziają bo nie pamiętam jak był
zabezpieczony ani jaki był administrator przedtem itd.

Po podłączeniu do innego XP windows pokazuje że mój plik na 0 kb w
rzeczywistościu na około 20 GB i nie można do niego wejść.
Podłączyłem dysk do MACA ale on też nie ma możliwośći wejścia ani
skopiowania.
Linux wchodzi odczytuje wszystkie dane można przegladać ale nie chce ich
skopiować ani przegrać na inny dysk bo
- "nie ma uprawnień".

A ponadto zobaczyłem, że nie ma bardzo ważnych 2 katalogów z jpgami (jak
wchodzę z linuxa) którę nie wiem jak mogły znknąc, albo za sprawą awarii
zostały skasowane.

Zatem czy wie ktoś jak wejść do mojego katalogu !!!!!!! i miec do niego
uprawnienia ?????????????
Czy istnieje możliwość i jak to zrobić odzyskania tych skasowanych folderów.
?????????

Pozdrawiam