Problem z Vortex1 (AU8820) na VIA KX133

Autor: KED <Krzysztof.Dmytrow_at__no_spam_please_univ.szczecin.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 15:58:09 MET DST

Witam;

Od razu powiem, że słyszałem o problemie z kartami opartymi na chipsecie
aureala na płytach z VIA KX133/KT133. Widziałem też w sieci linki, z
których każdy kończył się na ..vortexfix.html, jednak żadem z nich nie
działał. Czy mógłbym prosić kogoś o pomoc w tym temacie, albo
przynajmniej czy ktoś może miał podobny problem i odwiedził którąś z
tych stron?

Czy możliwe jest, żeby system na VIA KX133 pracował stabilnie z Vortexem1?

Byłbym dźwięczny za pomoc.

pozdrawiam
Krzysiek