Re: LS 120

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 15:27:43 MET DST

ZeN wrote:
> Użytkownik "eltom" <zeeltom@o2.pl> napisał w wiadomości

Bardzo bym się zdziwił, gdyby się dało. Musiałby to umieć obsłużyć układ
  IO w instrumencie (odpowiednik komputerowego BIOSu). Jeśli przypadkiem
producent wykorzystał jakiś gotowy układ, pochodzący z branży PC, to
jest pewna szansa, że pójdzie, ale wg. mnie prawdopodobieństwo jest
znikome. A nawet gdyby obsłużył to układ IO, pozostaje jeszcze warstwa
programowa (firmware) instrumentu...

--
macminer