Re: Zasilacz TRACER

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 10:37:39 MET DST

Witam

W drugim kompie mam Tracera 500w z dual fan i od roku sprawuje sie dobrze,
przetrwal przepiecie sieci po ktorym padla polowa kompow w bloku wiec chyba
nie jest taki najgorszy. Napiecia trzyma dobrze (w/g programu i biosu), nie
jest glosny znaczy znosny bo mam dwa wentyle ale napewno jest kilka razy
cichszy niz zasilacz "noname". Opis znajdziesz w sieci. Zasilacze powyzej
100pln nie ja juz takie badziewiaste ja zaplacilem za niego 180 zl w MM.
Zasila nastepujacy zestaw.

EPOX 8KRA2+, Barton 2500+, 2x512 DDR Kingston 400 mhz, 2x HDD 120 GB WD 8MB,
Leadtek A250 GF4200ti, SB Live, KOntroler SCSI Compaq z dwoma hadekami 10
GB, Karta sieciowa, TunerTV, Karta do montazu video i nagrywarke i dvd.

Ani razu nie mialem jakiegos resetu naglego z powodu slabosci zasilacza,
sprzet generalnie dziala 24/7.

Pozdrawiam
Mirek

ps. jak masz smykalke do napraw to jak w twoim poblizu przyjezdzaja
handlowac ludzie sprzetem z smietnikow z niemiec to czasami mozna kupic
bardzo dobre zasilacze za 5-10 ale moga byc uwalone. Ja mam kilka Sirtecow,
Antecow, ModeComow z serwerow ale czekaja na naprawe. Najbardziej zadowolony
jestem z obudowy BigTower z serwera kupionej za 30 zl z plyta Abita kiedys,
plyta poszla do ludzi a obudowa jest super chiftekowa chowa sie przy niej
ale 21 kilo robi swoje, co nie wlozysz to nie slychac jak pracuje za
wyjatkiem wentyla od zasilacza :).