Re: Dziwny zwis kompa

Autor: JanuSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 09:17:34 MET DST

adriano napisał(a):
> Od czasu do czasu (średnio 5-8 razy w miesiącu) komputer dziwnie się zawiesza.
> Na przykład wczoraj: otwierałem film w subeditplayer nagle wyłącza się monitor,
> komputer działa dalej. Nie można go zrestartować ani wyłączyć włącznikiem
> sieciowym. Dopieo wyłączenie z kontaktu pomaga. Te zwisy występują nie zależnie
> czy komp działa krótko czy długo.
> Zastanawiałem się czy to może jest wina że mam załączonego WinAntySpy który
> wyłącza wyświetlanie błędów krytycznych i update automatyczny windowsa. CZy
> może jakaś inna przyczyna? Miał ktoś podobnie?
> [...]

Miałem coś podobnego, winna była nagrywarka, która skutecznie blokowała
cały komputer. Też reset nie działał.
Raczej to problem czysto sprzętowy lub programowo - sprzętowy.
Może jakieś połączenie wewnątrz kompa nie są pewne, a jak nie, to któryś
z komponentów się wiesza, ale raczej nie RAM lub procesor.

Janusz