ECS L7VTA i rozmiar coolera

Autor: Tomasz Łapiński <to)_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 08:48:02 MET DST

Witam
Posiadam płytę ECS L7VTA i procka AMD Athlon XP 1700+.
Chciałem zmienić wentylator, ponieważ posiadany przeze mnie
SPIRE MicroFlow I jest trochę za głośny.
Przymierzam się kupić Arctic Cooling CS 2 TC rev 2 (jak na razie
nie dostępny we Wrocławiu) i patrząc na jego rozmiar, zastanawiam się,
czy zmieści na mojej płycie. Mój Spire jest dość mały, a ilość wolnego
miejsca jakie pozostało wokół niego jest niewielka.
W związku z tym ma prośbę do grupowiczów posiadających taki
właśnie model płyty głównej. Czy mógłby mi ktoś napisać,
jakich rozmiarów coolera udało im się zamontować na swoich płytach.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

--
Pozdrawiam
Tomasz Łapiński