Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 01:30:32 MET DST

Dnia Fri, 13 Aug 2004 00:47:39 +0200, KILu napisał(a):

> No popatrz... A mój, choć stary i (sweg czasu) tani, generuje ładny obraz,
> nie ma martwych pikseli, a pod Linuksem działa jak marzenie.

miałem wcześniej '15 LCD NECa, która spisywała się pod linuksem (RH8)
jak złoto... teraz od firmy dostałem 17 i do cholery oczy mi wypływają
[SuSE]... zresztą pod windozą też jest coś nie tak. Grzebałem, ale nic
nie daje. ech... nie twierdzę że tanie mięso psy jedzą ;) denerwuje
mnie tylko, jak coś ma działać, a nie działa. Jak dostałem
zapakowanego samsunga, to też myślałem że złapałem Boga za jaja, a po
włączeniu okazało się, że mam białą plamkę, która przy jakiejś
animacji psuła kolor na 3 cm2 - i niektórzy dowodzą, że zepsute
piskele to normalka!

--
$nie ślij listów via e-mail$