Re: Pytanie

Autor: Proximus <proximus84_at_SPAMSTOPwp.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 00:15:15 MET DST

Dnia 2004-08-12 20:24, Użytkownik jakub napisał:
> dzieki za wstepne informacje.
> generalnie nie gram w ogole w gry wiec na grafice mi nie zalezy. bardziej
> sie zastanawialem wlasnie moze nad nowym procesorem czy czyms w tym stylu
> ale jako ze sie na tym nie znam to nie wiem co moja plyta bylaby w stanie
> dzwignac i nie wiem jak to sprawdzic czy sens kupowac nowy procesor czy moze
> od razu plyte, procesor i reszte.

Jeśli nowy procesor, to także płyta i RAM. Ja prawdopodobnie kupiłbym
Athlona 2000+ w wersji BOX i płytę Asusa A7X8N-N - tą okrojoną wersję.
RAMu 512 MB i chyba w dwóch modułach, żeby pracowały jako Dual Channel.
Dysk jakiś 120 GB może nawet SATA (o ile różnica w cenie nie jest zbyt
wielka). Grafa sam nie wiem, jeśli nie gierzysz wogóle, to kup jakiś
tani model 64 MB styknie w zupełności, chociaż nawet ta stara Ci starczy
do Office i do internetu ;-)
Co do sprzętu zainstaluj sobie program AIDA 32 wersja chyba 3.93 i
sprawdź tam jakie masz urządzenia. Znajdziesz też linki do stron
producentów i chyba też info dokładne info o modelu. Wtedy będziesz
wiedział o tym jakie procki obsłuży płyta...
Powodzenia...

--
Proximus