Re: dzwiek

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123_at_gumkamyszkainteria.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 22:41:13 MET DST

jArJE napisał(a):

> Znaczy ja mam zrobione to tak, ze wszystko jest podlaczone pod jeden
> kabel, tylko ze tez sa zrobione przelaczniki wlanczajace dany glosnik i
> jak zostawiam same komputerowe glosniki to rowniez nie dziala :/

Sprawdź na samych głosnikach komputerowech, z pominięciem włacznika. Moe
to on ci sieje, może kabelek któryś nie taki... Jak podłaczysz same
komputerowe to od razu bedziesz wiedział czy to aby przypadkiem nie
karta. A tak zabawa w zgadywanie...

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"