Re: Zakłócenia z zewnątrz?

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 22:09:23 MET DST

> poruszaj troche tym kablem i zobacz czy zaczyna buczec ...
Nie, poruszanie tym kabelkiem nie powoduje żadnego brzęczenia.

Nie znam się na tym, ale mnie się jednak wydaje, że jest to spowodowane
jakimś zakłóceniem zewnętrznym.
Pamiętam, że wiele lat temu, z innym telewizorem, pojawiały się zakłocenia,
gdy w pobliżu była milicja i używała krótkofalówki, czy jak to się nazywało.
Chociaż wolałbym, żeby to było coś "wewnętrznego", bo wtedy pewnie byłoby
łatwiej to wyeliminować.

Adam